luni, 9 ianuarie 2012

good and bad behaviours

Se pare ca nu ducem lipsa de asa ceva.....am doi copii normali nu perfecti. Sunt perfecti pentru mine si asta conteaza.
 A fost perfect cand nu am stiut ce inseamna colicii.
 A fost perfect cand au dormit la ei in patut din  prima zi, fara leganat, fara negocieri prealabile, fara munca de lamurire, fara , fara....
A fost perfect  ca nu am luat nici macar un pui de antibiotic pana la 2 ani.
A fost perfect ca ne-am incapatanat sa mancam singuri cu mult timp in urma si mancam fara nazuri.
Ar fi fost perfect daca nu am mai avea nevoie de pampers.
Ar fi fost perfect daca nu am fi bifat iarna asta mai multe viroze decat toate cele precedente adunate....si iarna nici nu a trecut.
Ar fi perfect daca am manca fructe.
Ar fi perfect daca Dragos nu ar manca orice fel de mancare cu ketchup. Da, cu ketchup.... ca  am avut intr-o zi din multele in greva foamei  "inspiratia" sa-i pun putin pe farfurie...iar de atunci, e clar- nicio masa fara ketchup. Am incercat sa-i dau suc de rosii facut in casa, fara conservanti, E-uri si alte balarii....esec total.
Ar fi cel putin ok pentru mine sa aflu de ce Eva nu mai vrea sa doarma in patut de 3 nopti.....adoarme singura pe canapea si o mut apoi. Doarme in patut pana la prima tuse, vis, etc cand se trezeste si descopera unde este- urlete, plansete, "aco, aco !!" (acolo-arata canapeaua) - imediat e mutata pe canapea, adoarme instant.... si de la capat. Era timpul sa renuntam la patut si sa trecem la pat de "copil mare", dar amanam momentul pentru primavara .
Ar fi perfect daca Dragos ar renunta la obiceiul de a arunca pe parchet jucariile  dezmembrate, biberoanele goale sau orice altceva ce nu functioneaza ori nu-i mai foloseste la un moment dat. Si daca nu ar mai ciupi cand e nervos/ frustrat. Si daca nu si-ar mai trage sora de par cand isi disputa o jucarie.
Ar fi perfect daca la trecerea la program prelungit la gradinita nu ar opune rezistenta. Am emotii cand ma gandesc la asta pentru ca in curand vom incepe sa testam terenul.....dar cum spuneam, nu suntem perfecti  :))).

Un comentariu:

  1. Cred ca orice viroza ii intareste, atata vreme cat trece in cateva zile fara mare tratament. Si cred ca pat de copilas ar putea sa va scoata din necazul cu somnul. Mai grea aia cu keciupu' :D. Oricum, perfecti sunteti ;).

    RăspundețiȘtergere