vineri, 30 septembrie 2011

ne pregatim de gradinita....

Cum zilele se scurg mult mai repede decat mi-as dori eu si maine-poimaine ma trezesc ca e deja decembrie si trebuie sa ma  intorc la job, a trebuit sa gasesc raspunsul, mult amanat , la intrebarea"ce facem cu mucosii din decembrie?". Pentru acuratete,  raspunsul nu l-am gasit singura, ci impreuna cu coautorul, cum se zice pe DC :).
Variantele era gradinita sau acasa cu una bucata bunica + bona la dublaj.
Am  inceput cu un tur al gradinitelor private din cartier (pentru cele de stat trebuia sa ma fi hotarat undeva prin primavara), usor accesibile mie (ulterior bunicilor)  pentru dusul/adusul mucosilor.
Am vizitat cateva, criteriul principal in stabilirea listei initiale a fost distanta fata de casa. Vizitele s-au lasat si cu cateva    impresii .
Pana la urma.se  pare ca avem o castigatoare, e vorba de HPK.
Am fost si am luat fisele de inscriere, trebuie sa facem vreo doua analize, niste cumparaturi (rucsac , incaltaminte de interior) si gata...cel mai probabil, pana in 15 octombrie ne facem gradinari.....
Tot ce sper este sa nu le fie grea acomodarea, sa nu fie plangaciosi si, imi doresc din tot sufletul sa fii facut alegerea potrivita.
Am tot hoinarit zilele acestea pe diverse bloguri, citind experiente mai mult sau mai putin placute legate de gradinite. Nu sunt impacata 100 % cu decizia luata, sper sa nu ajung sa o regret 100%.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu