luni, 17 octombrie 2011

gradinita...

    In sfarsit, se pare ca am inceput gradinita. Astazi,17 octombrie, tocmai am bifat prima zi. Intre timp eu m-am razgandit  si am optat pentru o alta  gradinita, cu toate ca mi-a ramas gandul la prima mea optiune ... poate la anul vor merge acolo...
Prima zi a decurs bine, au ajuns in clasa pe la 11 si i-am luat acasa  pe la 13... asa ca au sta ceva :))
Ziua a decurs  ok, fara plansete, fara intrebat de mami  pana la masa. Eiii, aici Dragos a refuzat sa manance (sau sa fie hranit de un strain... cercetam) si s-a pus pe plans, dar plans sanatos, care i-a antrenat si pe ceilalti copii. Asa ca  un pranz linistit s-a transformat intr-un cor de miorlaieli.
Poate maine va fi mai bine.... cel putin asa sper si imi doresc...
 
Am inceput cu zambetul pe buze



    Si tot asa am continuat 

Un comentariu: