vineri, 16 decembrie 2011

2 ani

..... atat a trecut de cand au aparut mucosii in viata mea. Nu pun la socoteala perioada de viata intrauterina, desi tare dor imi mai e de ea si de burtica....
      A trecut timpul, eu m-am reintors la job, ei merg in continuare la gradinita iar seara ne intalnim.... din pacate prea putin timp stau cu ei :(((.
     Am sarbatorit cei 2 ani ai mucosilor odata la gradi cu piticii din grupa , odata acasa cu prietenii lor si cu familia. Tort, cadouri, rasete, plansete, certuri, galagie, jucarii .......
    Deja l-am intalnit si pe Mos Craciun  .....s-a grabit sa vina la  chemarea celor de la firma unde lucrez :)). Prima intalnire nu a fost foarte placuta, lui Dragos nu i-a placut Mosu' si a plans iar Evei se pare ca nu i-a inspirat suficienta incredere pt ca l-a respins si nu a socializat cu el.Ccadoul insa l-au luat amandoi  (pe-al lui Dragos l-am luat eu ca sa fiu sincera 100%). Urmeaza intalnirea cu Mosu' la gradi si apoi inca un Mos ne va vizita acasa....
  Cam asa ne-am distrat :




   

Un comentariu: