luni, 7 noiembrie 2011

carantina

Cum spuneam, ne-am pricopsit cu  o viroza tare nasoala, care ne-a tinut timp de  2 saptamani consemnati la domiciliu.
Am bifat totusi si cateva iesiri la scurte plimbari ,prin parc sau in jurul blocului :(  cand efectiv nu am mai putut face fata solicitarii mucosilor ( asezat sub usa, cu pantofii in maini, adidasii mei scosi din dulap si. . .."pa, pa.. Piii, Piii")
Ce am facut in tot acest timp in casa? Pai am colorat, am pictat, am cantat, joaca multa si... treaba :). Se pare ca viitorul suna bine (vorba sloganului). Acum astept frecandu-mi mainile, rozandu-mi unghiile si alte asemenea ipostaze ce ilustreaza nerabdarea....... mai e asa putin si gata, am scapat de treburile casnice, pot delega linistita :))










Un comentariu:

  1. moama ce de-a ajutoare de nadejde ai!!!
    Spor la gradinita si la nonracit de acum incolo!

    RăspundețiȘtergere