duminică, 27 noiembrie 2011

AMR......

Mai am atat de putin si gata, ma intorc la job. AMR-ul meu nu se mai masoara de  foarte mult timp in ani, luni, nici macar saptamani.... e vorba doar de cateva zile .

Chestii pe care trebuia sa le rezolv in acesti doi ani de stat acasa si care au ramas nerezolvate? Bineinteles ca da, o gramajoara....doar ca am tot amanat si am tot amanat pana cand s-a terminat:)). Candva, cumva se vor rezolva toate...
Deprimant este ca aceste ultime zile pe care le petrec acasa cu mucosii  se suprapun cu viroza number two. S-au pricopsit cu ea habar nu am cum, e variamta mai soft a precedentei dar tot suparatoare e. De data asta febra a facut doar Dragos, care a devenit si foarte miorlait, marait, nervos si total in greva foamei. De fapt in greva solidelor, ca bea foarte mult lapte, la orice ora din  zi si noapte, fie el UHT sau lapte praf. In rest doar mucozitati si tuse nocturna la Eva. Tratament foarte usor, zic eu, mai ales ca sunt cooperanti : aerosoli si curatat/aspirat nasul, niste antitermice cand e cazul si putin Tantum verde in gat Sper ca miercuri cand implinesc 2 ani sa fie super ok

Daca totul evolueaza bine, miercuri facem o mica petrecere la gradi (tort - trebuie  comnadat musai maine, ca pana acum nu m-am invrednicit), urmand ca sambata sa facem o alta petrecere acasa cu rude  plus niste prieteni mici-pitici ca ei  (toti baieti, ca asa s-a nimerit :) ) .

Profitand de soarele de astazi, dar infofoliti bine pt a face fata frigului, am iesit la plimbare intr-un parc nou.  A fost ok plimbarea... dar frig tare afara....miroase a iarna...





                                                   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu