joi, 5 iulie 2012

serbare

 Cum prin iunie   incep vacantele iar momentul se sarbatoreste prin gradinite si scoli,  am fost si noi in trend, asa ca pe 28 iunie am avut  serbare. Cu cantecele, poezii, dansuri ,costume.
    Am fost ciupercute si cowboy. Ca ciupercute ne-am descurcat onorabil, peste asteptarile mele. Adica nu am plans, nu am parasit formatia. Am spus si poezia,asa cum ne-am priceput,  am dansat .   




           La partea a doua, serbarea in engleza,  Eva nu a mai participat. Oboseala si caldura au facut-o plangacioasa si nervoasa. Nu a vrut sa imbrace costumatia, a vrut doar sa stea cu mine si sa privim impreuna la copii. Nici Dragos nu a fost activ de la inceput, a sta o vreme la tati in brate pe hol, dar a revenit in forta.
    S-au "reactivat" amandoi la final, cand fiecare copil a fost felicitat si a primit un cadou si doua diplome, parintii au primit si dosarul cu toate  plansele lor de activitati din cursul anului.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu